Opublikowany w Biblioteka

Jak wybrac szkole

Jak wybrac szkole

Niektóre przykłady projektów własny zainicjowany, że niektóre szkoły podstawowe zostały rozwinięte:

1. Student odprowadzeń zbieracz funduszy na katastrofy tsunami.

2. Debata podnoszenie świadomości na temat wpływu na środowisko sosen kolejnych burz, które doprowadziły do ??wielu domów uszkodzonych przez padające drzewa sosnowe.

3. Miesięczny Herbata Tots n sesji rozmowy, aby umożliwić rodzicom małych dzieci, aby spotkać się i omówić kwestie rodzicielstwa. Minding Dziecko i napoje były organizowane przez zespół lidera.

4. High Fly Klub ustalono, gdzie studenci organizują szereg głośników do odwiedzenia szkoły i porozmawiać z uczniami w czasie lunchu.

Takie projekty wymagają nadzoru oraz poziom pomocy nauczyciela, jeśli mają być prowadzone dobrze, jednak informacje zwrotne otrzymuję od szkół jest to, że uczniowie okazują się być niezwykle zdolna menedżerów projektów oraz ludzi, kiedy miał szansę.

Dla szkół, którzy chcą rozszerzyć działalność swoich przywódców studenckich poza zwykłe wypełnianiu ich ról, biorąc na dodatkowych projektów, następujące wskazówki mogą być pomocne:

1. Formularz kierownictwo. Jest to istotne dla przywódców studenckich postrzegają siebie jako część zespołu, a nie tylko jako kapitan domu lub przedstawiciela SRC.

2. Zmierz je do opracowania projektu z ustalonym harmonogramem. Najlepsze projekty pochodzą od samych studentów jednakże mogą potrzebować kilka pomysłów. (Listę 77 pomysłów na projekty idź do pobrania na http://www.youngleadersprogram.com.au)

3. Alternatywnie, można je przeprowadzić szereg mniejszych projektów w małych http://www.transporthiszpania.com/paczki-do-francji-hiszpanii.php zespołach. Niektóre szkoły znaleźć rozbijania grupy lidera na mniejsze zespoły jest znacznie łatwiejsze.

4. Działania Brainstorm następnie uzupełnić plan działania dla studentów do naśladowania. Sekwencjonowaniu plan działania jest niezbędna, aby pomóc im wykonywać czynności niezbędnych, aby ich projekt dzieje.

5. Ocenić skuteczność w trakcie realizacji projektu, a na zakończenie. Pytając „co to działa?” i „co musimy ulepszyć?” są ważne pytania dla każdego menedżera projektu.

Ponieważ szkoły szukać nowych sposobów, aby rozwijać potencjał przywództwa uczeń wykorzystanie projektów własny inicjowany jest jednym ze sposobów, aby nauka ożywa do tego zdolni, zmotywowany kohorty.

napisane przez: